2 min read

In 3 stappen starten met digitaal ondertekenen

Featured Image

Administratie: de meeste bedrijven zijn er veel tijd aan kwijt, terwijl die waardevolle tijd beter besteed kan worden aan andere werkzaamheden. Zo kan iets simpels als een document laten ondertekenen ineens veel tijd in beslag nemen. En dan hebben we het nog niet over het gebrek aan overzichtelijkheid, want bij grote hoeveelheden documenten laat ook dat veel te wensen over. Stiply biedt in zulke gevallen uitkomst door het ondertekenproces te digitaliseren. Wil je weten hoe je kunt starten met digitaal ondertekenen? In deze blog lees je precies welke drie stappen daarvoor nodig zijn.

Wat is Stiply?

Stiply is onze digitale ondertekenoplossing. Handmatig ondertekenen past namelijk niet meer bij deze tijd. Alle losse handelingen die voorheen nodig waren om een document te laten ondertekenen (printen, ondertekenen, inscannen, etc.) kosten onnodig veel tijd en moeite, en door de inzet van Stiply kunnen deze handmatige taken eenvoudig worden teruggebracht naar een overzichtelijk systeem. Zeker weten dat de handtekening rechtsgeldig is? Stiply is ontworpen met een sterke focus op rechtsgeldigheid, en daarom zijn er verschillende authenticatiemogelijkheden beschikbaar (zoals SMS of iDIN). Door alle documenten eenvoudig, snel en veilig online te ondertekenen, bespaar je een hoop waardevolle tijd die veel beter besteed kan worden aan andere taken. 

 

Digitaal ondertekenen in 3 stappen

Benieuwd naar hoe Stiply in de praktijk werkt? Dat kan! En het is makkelijker dan je denkt:

Stap 1: vrijblijvend testen en ervaren

Met een proefaccount kun je 14 dagen lang Stiply vrijblijvend gebruiken. Genoeg tijd om alle functionaliteiten van binnen en buiten te leren kennen. In deze periode helpen we je natuurlijk op weg met handige tips & tricks zodat je exact weet hoe Stiply werkt, maar ook hoe het zit met de rechtsgeldigheid en de veiligheid van digitaal ondertekenen. 

Stap 2: voorwerk

Deze periode is ook erg geschikt om praktisch te kijken naar wat de businessbehoeftes zijn. Volstaat één account, of zijn er meerdere accounts nodig? Handig om te weten is dat er meerdere gebruikers mogelijk zijn binnen één account, die ieder met hun eigen inloggegevens kunnen inloggen. Ons advies is om per afdeling een eigen account in te zetten. Stel dat zowel de HR- als de salesafdeling gebruik willen maken van Stiply, dan zijn twee accounts erg aan te raden. Of als je het uitgebreider aanpakt, dan is een omgeving die je centraal kunt beheren meer wat voor je. 

Stap 3: aan de slag met digitaal ondertekenen!

Stiply geeft je uiteraard een seintje wanneer de proefperiode van 14 dagen erop zit. Vanaf dan (eerder kan uiteraard ook) kun je eenvoudig upgraden naar een betaald account, waarbij je zelf de keuze hebt tussen een maand- of jaarabonnement. Heb je Stiply al volop in gebruik genomen met je proefaccount? Geen zorgen: de bestaande documenten en processen blijven gewoon actief. En kom je er niet helemaal uit, dan staat onze supportafdeling voor je klaar om al je vragen over Stiply of je gebruikersaccount te beantwoorden. 

 

Ook tijd en geld besparen met digitaal ondertekenen?

Ben je benieuwd naar hoeveel tijd en geld jouw organisatie kan besparen met digitaal ondertekenen? Bereken het nu met onze handige calculator

Bereken hoeveel jij bespaart met digitaal ondertekenen


Bereken jouw besparing

Calculator image

 

Alles wat je moet weten over het ondertekenen van offertes en overeenkomsten

3 min read

Alles wat je moet weten over het ondertekenen van offertes en overeenkomsten

In het zakelijke landschap vormen offertes en overeenkomsten de basis van elke samenwerking. Of het nu gaat om een nieuwe klant of het formaliseren...

Lees verder
Alles wat je moet weten over het ondertekenen van een arbeidsovereenkomst

4 min read

Alles wat je moet weten over het ondertekenen van een arbeidsovereenkomst

Het ondertekenen van een arbeidsovereenkomst lijkt een eenvoudige handeling, maar er komt meer bij kijken dan je zou denken. Of je nu een werkgever...

Lees verder
In 3 stappen starten met digitaal ondertekenen

3 min read

In 3 stappen starten met digitaal ondertekenen

Administratie: de meeste bedrijven zijn er veel tijd aan kwijt, terwijl die waardevolle tijd beter besteed kan worden aan andere werkzaamheden. Zo...

Lees verder