3 min read
Alles wat je moet weten over het ondertekenen van offertes en overeenkomsten
In het zakelijke landschap vormen offertes en overeenkomsten de basis van elke samenwerking. Of het nu gaat om een nieuwe klant of het formaliseren...
Nieuwe digitale tools binnen je organisatie aan de man brengen kan lastig zijn.
Het levert soms behoorlijk wat weerstand op. Nieuwe tools worden door veel medewerkers gezien als extra werk en als overbodig. Misschien nog wel de belangrijkste reden: mensen hebben het nu eenmaal niet zo op verandering. “Ons huidige programma werkt toch prima?” hoor je vaak. Veel bedrijven snappen de noodzaak van nieuwe tools, maar geven aan dat de implementatie vaak te langzaam verloopt. Werk aan de winkel dus. In deze blog bespreken we hoe jij je medewerkers enthousiast maakt om met nieuwe tools aan de slag te gaan, en hoe je hen goed op weg helpt.
De weerstand tegen verandering levert organisaties de nodige problemen op. Succesvolle adoptie is namelijk van essentieel belang bij het implementeren van nieuwe digitale tools. Want alleen zo verbeter je de ROI van je digitale investering.
Eigenlijk is dat best logisch. Zo werkt het immers ook bij klanten. Zo lang zij niet weten hoe een product of service werkt, zien ze de toegevoegde waarde ervan niet in. Pas als ze begrijpen hoe een nieuwe digitale tool hun werk efficiënter maakt, willen ze het gaan gebruiken. Toch? Het moet hun iets opleveren. Neem dus de moeite om medewerkers te leren hoe zij hier het meeste uit kunnen halen. Een goed stappenplan kan je hierbij op weg helpen.
Probeer Stiply nu volledig gratis!
3 min read
In het zakelijke landschap vormen offertes en overeenkomsten de basis van elke samenwerking. Of het nu gaat om een nieuwe klant of het formaliseren...
4 min read
Het ondertekenen van een arbeidsovereenkomst lijkt een eenvoudige handeling, maar er komt meer bij kijken dan je zou denken. Of je nu een werkgever...
3 min read
Administratie: de meeste bedrijven zijn er veel tijd aan kwijt, terwijl die waardevolle tijd beter besteed kan worden aan andere werkzaamheden. Zo...