Digitaal ondertekenen met Stiply

Rechtsgeldig, eenvoudig én kostenbesparend!

 

Gratis proefaccount
4CEE_header_scroll

 

Duizenden gebruikers verkiezen digitaal ondertekenen met Stiply

st-klant-logo-be-frank ST-logo-klant-nationale-hypotheekbond abn-amro-bank-1 st-klant-logo-vangelder st-klant-logo-buurtzorg-small ST-klant-hoppenbrouwers ST_carerix_logo_395x90 st-klant-logo-bidfood-xsmall st-klant-logo-kredietbank-nederland-xxsmall st-logo-klant-mkb-brandstof-small

Efficiënt

Behaal een hogere efficiëntie door digitaal ondertekenen met Stiply:

  • fysieke documentatie overbodig te maken en de verwerkingstijd te verminderen;
  • realtime tracking van de documentstatus;
  • sjablonen voor herhalende documenten;
  • bulkverzending voor grote groepen ondertekenaars;
  • het digitaal opvragen van documenten, zoals een VOG.

 

ST_Homepage_Efficient

Slimme features om het jou makkelijker te maken:

DI_pijl_3🚀 Bekijk meer features

Zekerheid

Audit trail

Met Stiply weet je waar je aan toe bent. Je krijgt informatie over de status van een ondertekenverzoek. En ook achteraf weet je hoe het traject heeft gelopen. 

Een audit trail kun je nodig hebben voor bijvoorbeeld juridische of compliance doeleinden.

Gedurende het volledige ondertekenproces wordt elke stap gelogd in een bewijsdocument. Hierin staat precies wie, wanneer en waar ondertekend heeft. Dit document, wat gekoppeld is aan het ondertekende document, is verzegeld. Zolang dat zegel niet verbroken is, kun je er altijd op vertrouwen dat het ondertekende document ná ondertekenen niet is bewerkt.

 

Via Stiply is 61% van de contracten binnen 1 dag getekend binnen.

Ervaar Stiply zelf in de praktijk

Onderteken een document met Stiply

Gemak

Veld typen

Voeg verschillende verplichte of optionele velden aan het te ondertekenen document toe: 

st_icon_sign Ondertekenvelden
st_icon_paragraaf Paraafvelden
st_icon_datum Datumvelden
st_icon_tekstveld Tekstvelden
st_icon_selecteer_een Selecteer 1 uit de lijst
st_icon_selecteer_meerdere Selecteer meerderen uit de lijst
ST_veldtypen_functionaliteit

st_animatie_sjablonen

st_animatie_tag

 

  • Tags
  • Sjablonen

Tijdbesparing

Voor je meest standaard documenten, met altijd een soortgelijk ondertekenproces kun je een ondertekensjabloon inrichten.

Vooral geschikt voor te ondertekenen documenten die niet of nauwelijks veranderen en waar altijd evenveel ondertekenaars gevraagd worden. Je maakt een sjabloon aan op basis van je standaard document, vult in wie het intern moet ondertekenen en waar de ondertekenvelden moeten komen.

Je slaat bij het gebruik van een sjabloon vervolgens een paar processtappen binnen Stiply over, het document inzien en ondertekenvelden plaatsen verloopt automatisch. 

Tijdbesparing

Nóg sneller documenten versturen

Arbeidsovereenkomsten, verkoopovereenkomsten of andere contracten worden opgesteld op basis van een Word sjabloon. 

Door tags toe te voegen in je Word sjabloon maak je het ondertekenproces eenvoudiger en sneller. Deze tags worden herkend binnen Stiply, die de corresponderende velden direct op de juiste plekken in het te ondertekenen document zet voor je. Elk veld type kun je op deze manier toevoegen.

Heb je meerdere ondertekenaars, dan maak je onderscheid met behulp van een getal in de tag. En heb je een veld wat je optioneel wilt maken (als dat binnen jouw abonnement mogelijk is) dan kun je dat in de tag al meegeven. 

Standaard koppelingen

Microsoft Word
Een ondertekenverzoek begint vaak met een Word document. Koppel Stiply gemakkelijk aan Word en krijg direct, zonder te wisselen tussen tools, toegang tot Stiply functionaliteiten.

 

API
In de API koppeling zijn alle functionaliteiten van Stiply beschikbaar, volledig geïntegreerd in jullie software. Deze koppeling kan je zelf realiseren of middels een integratie partner. 

Zapier
Wil je processen rondom die handtekening verder automatiseren? Dat kan eenvoudig met Zapier. Met Zapier leg je de verbinding tussen Stiply processen en allerlei andere processen waar ook weer andere applicaties bij horen. Je kan bijvoorbeeld: 

  • Automatisch archiveren
  • Automatisch een ondertekenverzoek versturen 
  • Automatisch offertes vanuit Salesforce bijvoorbeeld ter ondertekening aanbieden

Onderteken en bespaar

Dé betaalbare digitale handtekening voor iedereen

 

Jaarlijks
Maandelijks

Freemium

€0

€0

voor altijd

4C-icon-check 4 documenten per maand
4C-icon-check Onbeperkt aantal gebruikers
4C-icon-check Alle web functionaliteiten
4C-icon-close Meerdere omgevingen

Light

€17,95

€23,95

per maand

4C-icon-check 12 documenten en 2 gebruikers inbegrepen
4C-icon-close Uitgebreide functionaliteiten
4C-icon-close Mailen uit eigen domein
4C-icon-close Zapier koppeling
Meest gekozen

Premium

€29,95

€35,95

per maand

4C-icon-check 35 documenten en 3 gebruikers inbegrepen
4C-icon-check Onbeperkt aantal ondertekenaars
4C-icon-check Alle functionaliteiten
4C-icon-check Alle koppelingen
4C-icon-close Meerdere omgevingen

Enterprise

Op maat

Op maat

voor jouw organisatie

Afspraak inplannen
Afspraak inplannen

4C-icon-check Onbeperkt aantal documenten
4C-icon-check Onbeperkt aantal gebruikers
4C-icon-check Compleet whitelabel
4C-icon-check Centraal beheer
4C-icon-check Mailen uit eigen domein

Extra documenten en gebruikers

  • Maandelijks
  • Eenmalig

Premium abonnement

Light abonnement

Premium abonnement

Add-ons

Veelgestelde vragen over de abonnementen (FAQ)

Benieuwd naar digitaal ondertekenen?

Probeer het 14 dagen gratis