Retourneren van documenten naast digitaal ondertekenen

Naast een contract voorzien van een digitale handtekening is het ook mogelijk om aanvullende documenten uit te wisselen met Stiply 

Bekijk hoe het werkt!

 

digitale_Handtekening_met_aanvullende_documentuitwisseling_telefoon

Aanvullende documentuitwisseling naast digitaal ondertekenen 

Bij Stiply begrijpen we dat de behoeften van onze klanten voortdurend veranderd. Daarom zijn we er trots op een nieuwe, tijdbesparende functionaliteit in onze digitaal ondertekensoftware te introduceren:

Retourneren van documenten naast het ondertekenen van een contract.

Deze innovatieve functie stelt ondertekenaars in staat om documenten gemakkelijk terug te sturen naar de afzender na digitaal ondertekening, wat het proces van documentuitwisseling verder stroomlijnt en vereenvoudigt.

Sneller documenten uitwisselen

Gemakkelijk retourneren van documenten: Na het digitaal ondertekenen van een contract kunnen ondertekenaars nu met een enkele klik een document retourneren naar de verzender. Dit elimineert de noodzaak van het handmatig verzenden van bijlagen via e-mail of het gebruik van andere onhandige methoden.

Zodra een document ondertekend is en een aanvullend document retour is gestuurd, ontvangt je direct een melding. 

 

digitale Handtekening met aanvullende documentuitwisseling

 

 

Bekijk hoe digitaal ondertekenen met een aanvullende documentuitwisseling voor een ondertekenaar werkt

Zie hieronder hoe eenvoudig het is om een document mee retour te sturen met een digitaal ondertekend contract.

 

Hoe verstuur je een contract en vraag je aanvullend document retour?

Het is simpel en eenvoudig om een ondertekenaar te vragen om een contract digitaal te ondertekenen en aanvullende documenten mee retour te sturen.
Het werkt als volgt:

  1. Geef bij een ondertekenaar aan dat deze een document retour moet sturen.
  2. Vul het label, van het document dat retour moet worden ontvangen, in (naam van het document.
  3. Ga naar de volgende stap om het contract verder op te maken voor verzending.

Met deze nieuwe functionaliteit streven we ernaar om het ondertekenen en uitwisselen van documenten nog eenvoudiger en efficiënter te maken. 

Documenten die vaak retour worden gevraagd

Zie hier een opsomming van documenten die vaak retour worden gevraagd:

  1. Kopie ID of rijbewijs
  2. KvK uittreksel
  3. Werkgeversverklaring
  4. Kopie pakbon
  5. VOG

Veiligheid van de documenten

Net als bij het digitaal ondertekenen van documenten, waarborgen wij bij Stiply de veiligheid en vertrouwelijkheid van uw gegevens tijdens het retourproces. U kunt er zeker van zijn dat uw documenten veilig en beschermd zijn. De documenten die retour worden gestuurd, worden ook automatisch verwijderd binnen 60 dagen na ondertekening van een contract.