Bereikbaarheid
Even kort sparren of een vraag stellen zonder dat je lang in de wacht hoeft te staan is wel zo prettig. Daarom kun je ons bellen, of met onze developers om tafel om inhoudelijk overleg te voeren.
Eén webapplicatie met uitgebreide koppelingen en integraties
Ben je op zoek naar een Nederlandse ondertekenoplossing van een partij met een persoonlijke benadering en die klantfeedback en -behoeften omzet naar functionaliteiten? Dan ben je bij Stiply aan het juiste adres!
De ene oplossing is de andere niet. Dat weten we bij Stiply als geen ander. Sinds 2016 ondersteunen wij onze klanten met onze SaaS-oplossing waarmee ze snel en met gemak contracten digitaal kunnen laten ondertekenen. We doen dat voor iedereen: van eenmanszaken tot aan grootbedrijven.
Stiply sprong er meteen uit. Een gespecialiseerde Nederlandse partij die volop bezig was met ontwikkeling, dat sprak ons aan. Ook voldeden zij als enige aanbieder van de digitale handtekening aan al onze wensen.
De gebruiksvriendelijke tool die Stiply heeft ontwikkeld, sprak ons erg aan. Het gemak waarmee je een digitale handtekening kan laten zetten op een contract zorgt ervoor dat we de snelheid erin kunnen houden.
Onze IT-partner van het clientvolgsysteem dat we gebruiken was in gesprek met Stiply om een koppeling tot stand te brengen tussen de twee applicaties. Zij wezen ons op dit Nederlandse bedrijf. Het contact met Stiply verliep heel prettig. De medewerkers zijn open en toegankelijk en beantwoordden al onze vragen.
We hebben naar meerdere partijen gekeken en zijn toen bij Stiply uitgekomen. De ervaring met Stiply was goed. Toen ABN AMRO aangaf alleen digitale handtekeningen via Stiply te accepteren was dit een bevestiging van de juiste partnerkeuze.
Stiply is vrij makkelijk en vlot in gebruik. We zijn gestart met een proefaccount en waren snel 'up and running'. Dat is ook wel de kracht van Stiply; je kunt heel snel aan de slag. De samenwerking ervaar ik als bijzonder soepel. Het helpt enorm dat de tool super solide en stabiel is. Keep it simple, dat is echt wel gelukt.
Stiply is een gebruiksvriendelijke digitale ondertekenoplossing waar klanten veel tijd mee besparen. Zo worden contracten met behulp van Stiply al gauw een aantal dagen sneller ondertekend. Die efficiëntie is voor ons van groot belang.
Hoe we die efficiëntie waarborgen? Eigenlijk heel simpel: door te luisteren. We gaan graag aan de slag met feedback van onze klanten en nemen die feedback mee in een vertaalslag naar generieke oplossingen. Zo kunnen we klantvragen met onze in-house developers op korte termijn realiseren. Op die manier kunnen we voldoen aan de klantbehoefte, maar zorgen we er tegelijkertijd voor dat we voortdurend blijven doorontwikkelen.
"Onlangs ontving ik een e-mail van een klant, een groot ziekenhuis in Nederland, waarbij de maximale capaciteit van 20 ondertekenaars niet voldoende bleek. De vraag was of we voor hen konden regelen dat de capaciteit werd verhoogd. Een korte navraag bij mijn collega en een kleine handeling verder, en de klant kon verder met een capaciteit van 100 ondertekenaars."
Erik van Doorn
Algemeen directeur van Stiply
Stiply heeft een breed klantportfolio. We hebben bijvoorbeeld verschillende bedrijfsgroottes in ons bestand, maar daarnaast ook bedrijven uit allerlei verschillende branches. De applicatie is daardoor breed ontwikkeld, zodat onze oplossing in elke sector en op elke afdeling in te zetten is. Daarnaast werken we veel samen met reseller- en integratiepartners die onze software aanbieden geïntegreerd in hun eigen software.
Bij Stiply werken we conform de ISO-standaarden met in-house developers. Omdat we de focus hebben gelegd op het uitbreiden van een kwalitatief team aan ontwikkelaars, beschikt onze applicatie over features die lang niet altijd door concurrenten gerealiseerd kunnen worden. Alle onderdelen van ons bedrijf worden in-house uitgevoerd, waardoor we snel kunnen schakelen voor klanten. Op die manier zijn we in staat om snel aan de knoppen te draaien als een klant een aanpassing binnen de applicatie nodig heeft.
De beste manier om de oplossing voor digitaal ondertekenen van Stiply te ervaren, is door de oplossing daadwerkelijk te gebruiken. Zo kun je geheel vrijblijvend 14 dagen lang aan de slag gaan met onze applicatie. Ons advies daarbij is om zo veel mogelijk binnen de applicatie rond te kijken en deze te gebruiken zoals je normaliter te werk zou gaan. Dus ook echt een ondertekenverzoek uitsturen en iemand vragen om een digitale handtekening.
Regelmatig geven onze klanten de terugkoppeling dat het prettig is dat we snel feedback kunnen verwerken. Deels heeft dat te maken met een stukje communicatie die bijvoorbeeld gewoon in het Nederlands kan, in tegenstelling tot grote Amerikaanse organisaties, maar deels zit 'm dat ook ook in onze persoonlijke benadering. We zetten onze in-house kwaliteit ontzettend graag in om het onze klanten naar hun zin te maken. Naast dat het hun ervaring ten goede komt, is het voor onze andere klanten mooi meegenomen dat we blijven doorontwikkelen in onze applicatie. Bovendien geeft de grote mate van gebruiksvriendelijkheid klanten veel ruimte om de bespaarde tijd weer elders in te zetten. Efficiëntie is wederom voor ons een belangrijk criterium.
Even kort sparren of een vraag stellen zonder dat je lang in de wacht hoeft te staan is wel zo prettig. Daarom kun je ons bellen, of met onze developers om tafel om inhoudelijk overleg te voeren.
Specifieke feedback? Daar kunnen we wel wat mee. Sterker nog: meestal vertaalt feedback vanuit onze klanten zich naar een nieuwe feature in de app. Is de volgende feature dankzij jouw input?
Onze applicatie werkt zo intuïtief dat onze klanten vrijwel geen handleiding of training nodig hebben. Kom je er toch niet uit? Dan staat onze Customer Succesmanager klaar om je verder te helpen.
We vinden het belangrijk dat onze klanten verzekerd zijn van optimale bedrijfsprocessen en toereikende informatiebeveiliging. Om dat te kunnen waarborgen zijn we ISO9001, ISO27001 en ISO27017 gecertificeerd.
Vragen of problemen? Geen zorgen: je hebt altijd contact met één van onze eigen collega's. We houden met opzet de lijnen zo kort mogelijk, zodat je snel kunt schakelen én meteen weet waar je aan toe bent.
Als onderdeel van de 4CEE-groep profiteren we van de brede kennis en ervaring die we delen met onze zusterbedrijven, maar kunnen we ook mooie productcombinaties maken, zoals contractmanagement met digitaal ondertekenen.
Maak kennis met de digitale ondertekenoplossing óf ga in gesprek met één van onze collega's.