Stroomlijn je bestandsopslag in Dropbox met geautomatiseerde processen
Verhoog je productiviteit door een gestroomlijnd proces voor bestandsoplag in Dropbox in te richten met Zapier
Een gestroomlijnd proces door ondertekende documenten automatisch op te slaan in de juiste Dropbox-map
Dé integratie voor Dropbox gebruikers om gedag te zeggen tegen een tijdsrovend documentbeheer-proces
Als je gebruikmaakt van digitaal ondertekenen zal je de documenten ook digitaal opslaan, in bijvoorbeeld Dropbox. Vaak is dit een saaie klus en besteed je de tijd liever aan iets anders. Gelukkig kan je dit proces nu ook automatiseren en kunnen ondertekende verzoeken automatisch gearchiveerd worden op de juiste locatie in Dropbox. Integreer Stiply nu met Dropbox en stroomlijn jouw proces.
Ga van start met automatisch archiveren in Dropbox met behulp van Zapier
Zapier maakt het mogelijk om Dropbox te koppelen aan het digitaal ondertekenen van Stiply. Door dit te integreren kan je nieuw ondertekende verzoeken automatisch opslaan in de juiste map in Dropbox. Zo bespaar je eenvoudig tijd en verhoog je niet alleen jouw productiviteit maar die van je gehele team.
Beheer jouw ondertekende documenten vanuit Stiply eenvoudiger dan ooit. De integratie met Dropbox kan je zelf inrichten, of maak gebruik van onze Dropbox Zap template.
Voordelen van automatisch archiveren voor jou
🕐 Efficiëntie en snelheid
📂 Digitale opslag geautomatiseerd
🔐 Geen losse mailtjes meer met persoonsgegevens
✍️ Altijd het ondertekende document op de juiste plek
❤️ Meer aandacht voor jouw klant
🎉 Nooit meer een ondertekend document kwijt
Of lees meer over digitale handtekeningen geïntegreerd via Zapier
Eenvoudig je ondertekende documenten beheren door automatisch te archiveren in Dropbox
Voorbeeld van Dropbox en de integratie van een geautomatiseerde bestandsopslag
Succesvol ondertekende documenten bewaar je het liefst veilig en ergens waar je hele team er bij kan, zoals in Dropbox. Om dit proces zo efficiënt mogelijk te maken kan je dit automatiseren met behulp van de integratiemogelijkheden van Zapier.
Stiply-verzoek toesturen
Het proces begint bij het verzenden van het te ondertekenen document. Dit doe je handmatig via Stiply of bekijk de artikelen hieronder om het document automatisch te versturen vanuit je CRM-systeem:
• Digitaal ondertekenen vanuit Pipedrive met Stiply en Zapier
• Digitaal ondertekenen vanuit Salesforce met Stiply en Zapier
• Digitaal ondertekenen vanuit Close met Stiply en Zapier
Zapier integreren
Je begint met een ‘Zap’ in Zapier waarbij je 'document succesvol ondertekend' als trigger instelt. Vervolgens vindt er een actie plaats om het document automatisch te uploaden in Dropbox.
In de juiste map bewaren
Dit is uiteraard niet onbelangrijk, gelukkig kan je dit heel nauwkeurig bepalen. In de Zap kies je een specifieke map en bepaal je hoe je bestand gaat heten als deze geüpload is in Dropbox.
Wil je graag nog meer overzicht dan kan je eventueel per ondertekenverzoek een nieuwe map aanmaken door de stap 'create folder' toe te voegen.
Tijd voor confetti
Een ondertekend document is natuurlijk fijn en hier mag wel een klein feestje om gevierd worden. Om niks te missen kan je een extra stap toevoegen aan de Zap waarbij je een bericht stuurt in een Teamskanaal of Slackkanaal.
Vereenvoudig je documentbeheer met het automatiseren van je bestandsopslag in Dropbox. Zo bespaar je tijd (en geld)
Automatisch archiveren in Dropbox
Zelf de integratie opzetten met Zapier en Stiply
- Maak een Stiply account aan
- Maak een Zapier account aan
- Maak de nieuwe zap gemakkelijk met het template
- Koppel Stiply met Dropbox
- Stel de workflow in op basis van triggers (afgerond ondertekenverzoek)
- Sla de bestanden in de door jou gekozen map in Dropbox op
Integreer digitaal ondertekenen van Stiply via Zapier met:
Digitale handtekeningen van Stiply
- Altijd grip op de situatie. Weten of een document geopend of getekend is.
- Beide partijen ontvangen een bewijsdocument na ondertekenen.
- Ondertekende documenten zijn niet meer te wijzigen.
- Ondertekenen vindt plaats in een beveiligde omgeving via een persoonlijke en beveiligde link.
- Ondertekende contracten worden na 90 dagen automatisch verwijderd.
- Privacygevoelige informatie blijft niet achter op de servers.
- Stiply is ISO 9001, 27001 en 27017 gecertificeerd.