2 min read

Overstappen bij digitaal ondertekenen: wat zijn de kosten van Stiply?

Featured Image

Je merkt het in de gehele financiële sector: steeds meer bedrijven en geldverstrekkers maken gebruik van een digitale handtekening voor het ondertekenen van documenten. Jij waarschijnlijk ook. Je vraagt je misschien weleens af of je werkt met de beste digitale ondertekenoplossing én of je niet te veel betaalt. Daarom kan het nooit kwaad om andere aanbieders te onderzoeken en een vergelijking te maken. In deze blog lees je hoe de prijzen van Stiply precies in elkaar steken en wat dat voor jou als hypotheekadviseur betekent.

Snel en gemakkelijk overstappen

Als je al met een softwareoplossing voor digitaal ondertekenen werkt, kan het zinvol zijn om over te stappen. Denk aan voordelen als een betere gebruiksvriendelijkheid, snellere service, hogere veiligheidsnormen en een compliant authenticatiemethode zoals bijvoorbeeld iDIN. We merken dat veel hypotheekadviseurs deze voordelen van Stiply waarderen. Ook ABN AMRO en de Nationale Hypotheekbond kozen daarom voor Stiply. Maar stel dat je wilt overstappen, hoe werkt dat dan precies? En is dat complex? Gelukkig niet. Bij Stiply kun je kiezen voor een integratie met je softwarepakket of je maakt gebruik van de Stiply webapplicatie. Twijfel je? De adviseurs van Stiply denken graag met je mee. Wil je het digitaal ondertekenen met Stiply eerst zelf ervaren? Dat kan met de gratis proefperiode van 14 dagen. Pas daarna hoef je een abonnement af te sluiten.

Prijsmodel digitaal ondertekenen Stiply

In de markt kom je verschillende prijsmodellen tegen voor digitaal ondertekenen. Bij Stiply zijn de prijzen eenvoudig en transparant: je betaalt een abonnement per gebruiker. En onder een gebruiker verstaan wij een e-mailadres dat toegang heeft tot de portal. Je betaalt dus niet extra voor meerdere ondertekenaars of extra documenten.

Heb je een jaarabonnement? Dan betaal je € 30,- per maand per gebruiker. Als je voor een maandabonnement hebt gekozen, is dat € 35,-. Daarnaast biedt Stiply de authenticatiemethode iDIN. Dit is in Nederland op dit moment één van de sterkste online identificatiemethodes voor consumenten die er bestaan en ontwikkeld door de Nederlandse banken. Betrouwbaar dus. Veel andere ondertekenoplossingen bieden deze optie niet, maar bij Stiply vinden we het belangrijk dat we zekerheid kunnen bieden en dat hypotheekadviseurs kunnen rekenen op een compliant werkwijze. Voor iedere iDIN identificatie betaal je € 0,70. Wordt een document door twee personen ondertekend, dan betaal je dus 2x € 0,70, omdat er ook tweemaal een identificatie plaatsvindt.

Dit betaal je voor een digitale handtekening met iDIN

Hoeveel betaal je dan per maand? We geven een voorbeeld. Stel jij hebt als hypotheekadviseur een jaarabonnement voor één gebruiker en je laat 100 hypotheekaanvragen per maand ondertekenen met iDIN. We gaan er voor de berekening even vanuit dat iedere aanvraag getekend wordt door twee personen. De kosten komen dan per maand neer op:

  • Kosten jaarabonnement: €   30,-

  • 100 aanvragen x 2 iDIN ondertekenaars à € 0,70: € 140,-

  • Maandelijkse kosten: € 170,-

Als je dat vergelijkt met de kosten van een medewerker die contracten fysiek moet laten ondertekenen, scheelt je dat honderden euro’s!

Maatwerk voor ieder kantoor

Bij Stiply willen we voor iedere gebruiker en ieder kantoor de digitale ondertekenoplossing feilloos inrichten. Zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om een centraal e-mailadres te gebruiken voor de portal, waarvan meerdere hypotheekadviseurs gebruikmaken. Je betaalt dan toch maar voor één abonnement. Of misschien werk jij bij een groot kantoor en wil je de ondertekenapplicatie vanuit je eigen domein draaien met meerdere vestigingsaccounts. Ook dat is mogelijk. Met onze enterprise oplossing richt je de software volledig op maat in en maak je gebruik van centraal beheer en centrale rapportage. Om dit maatwerk goed in te richten, ontdekken we graag in een persoonlijk gesprek wat er in jouw organisatie speelt zodat de Stiply adviseurs een goed advies op maat kunnen geven. Plan hier een kennismaking!

Ontdek de digitale handtekening van Stiply voor hypotheekadviseurs

Wil jij meer weten over digitaal ondertekenen met Stiply? Bekijk dan het on-demand webinar, waarin de belangrijkste onderwerpen rondom digitaal ondertekenen met Stiply belicht worden, volledig afgestemd op jou als hypotheekadviseur. Je ontdekt dan ook meteen waarom ABN AMRO en de Hypotheekbond kozen voor Stiply.

Bekijk de Stiply webinar voor hypotheekadviseurs

Wil je digitaal ondertekenen met Stiply zelf ervaren? Vraag een gratis proefaccount van 14 dagen aan!

 

Probeer Stiply 14 dagen volledig gratis!

Gratis proefaccount    of     Plan demo

E1-contractbeheer-handtekening

 

 

Alles wat je moet weten over het ondertekenen van offertes en overeenkomsten

3 min read

Alles wat je moet weten over het ondertekenen van offertes en overeenkomsten

In het zakelijke landschap vormen offertes en overeenkomsten de basis van elke samenwerking. Of het nu gaat om een nieuwe klant of het formaliseren...

Lees verder
Alles wat je moet weten over het ondertekenen van een arbeidsovereenkomst

4 min read

Alles wat je moet weten over het ondertekenen van een arbeidsovereenkomst

Het ondertekenen van een arbeidsovereenkomst lijkt een eenvoudige handeling, maar er komt meer bij kijken dan je zou denken. Of je nu een werkgever...

Lees verder
In 3 stappen starten met digitaal ondertekenen

3 min read

In 3 stappen starten met digitaal ondertekenen

Administratie: de meeste bedrijven zijn er veel tijd aan kwijt, terwijl die waardevolle tijd beter besteed kan worden aan andere werkzaamheden. Zo...

Lees verder