Functionaliteiten voor snel en efficiënt digitaal ondertekenen

Maak kennis met de features van Stiply

 

 

Snel naar deze feature:

Zekerheid

Audit trail

Een audit trail kun je nodig hebben voor bijvoorbeeld juridische of compliance doeleinden.

Gedurende het volledige ondertekenproces wordt elke stap gelogd in een bewijsdocument. Hierin staat precies wie, wanneer en waar ondertekend heeft. Dit document, wat gekoppeld is aan het ondertekende document, is verzegeld. Zolang dat zegel niet verbroken is, kun je er altijd op vertrouwen dat het ondertekende document ná ondertekenen niet is bewerkt.

Gemak

Veld typen

Voeg verschillende verplichte of optionele velden aan het te ondertekenen document toe: 

st_icon_sign Ondertekenvelden
st_icon_paragraaf Paraafvelden
st_icon_datum Datumvelden
st_icon_tekstveld Tekstvelden
st_icon_selecteer_een Selecteer 1 uit de lijst
st_icon_selecteer_meerdere Selecteer meerderen uit de lijst
ST_veldtypen_functionaliteit

st_animatie_sjablonen

st_animatie_tag

 

  • Tags
  • Sjablonen

Tijdbesparing

Voor je meest standaard documenten, met altijd een soortgelijk ondertekenproces kun je een ondertekensjabloon inrichten.

Vooral geschikt voor te ondertekenen documenten die niet of nauwelijks veranderen en waar altijd evenveel ondertekenaars gevraagd worden. Je maakt een sjabloon aan op basis van je standaard document, vult in wie het intern moet ondertekenen en waar de ondertekenvelden moeten komen.

Je slaat bij het gebruik van een sjabloon vervolgens een paar processtappen binnen Stiply over, het document inzien en ondertekenvelden plaatsen verloopt automatisch. 

Tijdbesparing

Arbeidsovereenkomsten, verkoopovereenkomsten of andere contracten worden opgesteld op basis van een Word sjabloon. 

Door tags toe te voegen in je Word sjabloon maak je het ondertekenproces eenvoudiger en sneller. Deze tags worden herkend binnen Stiply, die de corresponderende velden direct op de juiste plekken in het te ondertekenen document zet voor je. Elk veld type kun je op deze manier toevoegen.

Heb je meerdere ondertekenaars, dan maak je onderscheid met behulp van een getal in de tag. En heb je een veld wat je optioneel wilt maken (als dat binnen jouw abonnement mogelijk is) dan kun je dat in de tag al meegeven. 

Tijdbesparing 

Zelf automatisch ondertekenen

Als je het document wat je ter ondertekening gaat versturen ook zelf moet ondertekenen, dan wil je jezelf natuurlijk geen ondertekenverzoek mailen.

Met deze feature hoef jij het ondertekenproces zelf niet te doorlopen, maar wordt jouw digitale handtekening automatisch geplaatst als je het ondertekenverzoek aanmaakt. 

Je moet hiervoor je eigen digitale handtekening binnen Stiply beschikbaar hebben en je kiest bij de eerste ondertekenaar voor 'eigenaar van ondertekenverzoek'. 

st_animatie_selfsign3

Efficiënt 

Document retour vragen

Moet de ondertekenaar niet alleen een digitale handtekening zetten maar ook een document meesturen? Dan is de document retour functionaliteit een uitkomst. Bij het opstellen van het ondertekenverzoek geef je aan dat de ondertekenaar een document retour moet sturen en je specificeert het soort document. Denk bijvoorbeeld aan een:

  • Kopie van een identiteitsbewijs
  • Werkgeversverklaring
  • KvK uitreksel
  • Bewijs van... denk hier aan jouw specifieke situatie voor het beste voorbeeld

Lees meer over document retour vragen

st_animatie_documentretour

Enterprise functionaliteit

Eigen bedrijfsportaal

Met een centraal bedrijfsportaal heb je één plek waar alle gebruikers binnen jouw organisatie terecht kunnen. Je hebt hierbij ook volledige controle over de visuele aspecten van een ondertekenproces.

Eigen huisstijl kan je altijd toevoegen ongeacht je abonnement, maar met een eigen bedrijfsportaal, op je eigen domein creëer je een hele andere beleving voor zowel de ondertekenaar als je collega's.

Hiermee wordt digitaal ondertekenen echt een verlengstuk van jouw organisatie. 

ST_bedrijfsportaal_branding_whitelabel

Enterprise functionaliteit

Centraal beheer

Verschillende teams hoeven niet altijd elkaars ondertekenverzoeken in te zien. Dat is niet nodig en vaak ook helemaal niet wenselijk. Met centraal beheer kun je omgevingen ten behoeve van teams of afdelingen aanmaken en beheren, gebruikers toevoegen en verwijderen. 

Met centraal beheer regel je alles rondom rechten en rollen binnen jouw organisatie op één plek. 

ST_screenshot_centraal_beheer

Koppelingen

Microsoft Word
Een ondertekenverzoek begint vaak met een Word document. Koppel Stiply gemakkelijk aan Word en krijg direct, zonder te wisselen tussen tools, toegang tot Stiply functionaliteiten.


Lees meer over onze Word plug-in

API
In de API koppeling zijn alle functionaliteiten van Stiply beschikbaar, volledig geïntegreerd in jullie software.


Lees meer over de Stiply API

Zapier
Wil je processen rondom die handtekening verder automatiseren? Dat kan eenvoudig met Zapier. Met Zapier leg je de verbinding tussen Stiply processen en allerlei andere processen waar ook weer andere applicaties bij horen. Je kan bijvoorbeeld: 

  • Automatisch archiveren
  • Automatisch een ondertekenverzoek versturen 
  • Automatisch offertes vanuit Salesforce bijvoorbeeld ter ondertekening aanbieden

Lees meer over onze Zapier integratie

Nog niet helemaal zeker welk abonnement het beste aansluit bij jouw behoeften of die van jouw organisatie?

Wij helpen je graag met gepersonaliseerd advies.

 

Plan een afspraak in   of   Ervaar het proefaccount